2007年6月27日星期三

留言紀錄

暫時記得的只有這麼多,其他的都唔記得了...呵呵..^o^
(不過會不斷更新)

新 春 秋

我吃別人不吃的魚
BLOG 與禪
非官方的車公靈籤解
越思想界限的暴力 盡人性邊緣的血腥
關於遊樂場的一件舊事
六字大明咒
《百佳犯錯瞞天過海,市民無辜備受誤導》
懷念水 (這篇係我最睇唔明既文章..)
工資?貧富?新移民 (這個是我史上最痛苦既留言,打了2日2小時..因為我不斷重覆咁 delete 左3次..悲..><")
二○○六年十二月病史 (上)
一個愛煮麵條的女人 (這篇係我最感同身受既文章..)
啼笑皆非 (這個好像是我的第一個留言...)


狂人日記

Kindness (大師傅)
Trial (真正狂人)
GE (奇異)
Blessing (祝福)

林時拉夫斯基(仍然係我的新寵..^o^)

「每日一hae」十一:面試
「每日一hae」十:買
「每日一hae」八:提不起勁
「每日一hae」七:忍笑(生活篇)


鯤 鵬 居
燒開水 算心計

KALOS KAGATHOS
教師已死 (原來這個才是我的第一個留言..喵噢~)

5 則留言:

倉海君 說...

潛水貓:

你d留言幾好笑,亦好有內涵,唔該寫多d。

舒爾賽 說...

你應該唔止咁少留言架喎

倉海君 說...

失憶貓:

你第一個留言係呢個:

教師已死
http://magliabecchi.blogspot.com/2006/01/blog-post_10.html

過路貓小姐 說...

Remarks :

1st : 倉海君
2nd : 舒爾賽
3rd : 倉海君

p.s.
倉海君:
我一早話左我唔記得架啦..(怒吼..>w<)
舒爾賽:
我真係咁少留言架,但應該會漸漸增多..^^

匿名 說...

咦,到底這個是什麼樣的網誌?最新一篇是6月7日寫的?那你現在豈不是只留不寫?

不好意思,我也是路過的。