2007年3月18日星期日

鎖國政策

警告 : 「提不起勁症」原來是會傳染的,本大爺已不幸中招並且certified,even 放假在家休養生息仍無濟於事。大鑊 ! 要響警報。

話說昨天早上起來,家中的最高領導人竟然出了街去hae,餘下兩名小孤雛在巢中。
人肚餓,自然會找東西食的,不幸的是,因本大爺已病入膏肓,竟然餓到癱軟在床上也不願動。寧願吃曲奇餅充饑 (作用不大) ,亦提不起勁去換衫落街食飯。
在兵盡糧絕*1的情況下,唯有用 msn 和我的弟弟交代遺言。

我 : 好肚餓呀
弟 : 咁煮飯 law
我 : 好眼瞓呀 (然後繼續癱係張床度)
我 : 好肚餓呀 (見細佬冇乜反應,加多句)
弟 : 咁我煮飯 law
我 : 吓...(太愕然啦,我家的大少竟然會煮飯,唔係掛,佢最叻係煮杯麵咋喎,屋企 e+都冇杯麵)
弟 : 等陣去炒飯,咁你食蝦醬味定腐亂味 ? (嘩...竟然仲有得揀添 ,立即嗌出廳交代食咩,呵。)
15 mins 後,我又繼續msn: 好肚餓呀
弟 : 咁煮飯
我 : 幾時有得食 (得寸進尺)
弟 : 1:30 pm 煮 (當時係 1:00 pm)
5 mins 後...
我 : 好肚餓,你快d去煮
他終於頂唔順我d密集攻勢而去炒飯,我立即搶攻返廳果部電腦等食飯。
e...原來我細佬d手藝都唔錯喎,個蝦醬火煺炒飯簡單得黎好好味呀~
事後我當然好有人性咁幫手洗碗啦,所以話,幾時都係做大既好,呵呵。
(嗱! 我都話「提不起勁症」的解毒方法係食番餐人間美味架啦,事實證明「回魂飯」真係有效架。)

*****

而今早,唔...正確d講係今午,大爺我都仲未瞓醒已被家中話事人剷起身食飯。
一見到檯飯,不禁嘩左聲 : 「有冇搞錯呀,今日咩日子呀,做節呀 ?! 」十餱一湯*2,白飯任裝,十條友黎食都食唔晒啦,早餐咋喎咁鬼誇,點搞呀?!

我家真的「貧富懸殊」得咁鬼厲害,確實貫徹「三更窮,五更富」。 當然有不少友人曾因此而極想來我家作客,但有不少更因此而不敢再上來我家,原因有機會再述。
另自我上班後,家中已實施鎖國政策,恕不招待生客,不好意思了。

至此,各位係咪有d看不明白呢 ? 沒錯,大爺我確實在「晒命」,呵呵。


註:
1: 我的家的慣例是,有女生在家,男生是永不入廚房的。如果全屋的女性不在家,就真係連水都冇得飲。
2: 十餱有 : 豉汁蒸白鱔,煎鮫魚,蒸黃花魚,炒椰菜,炒豆角,瀨尿蝦,咸魚蜆干魷魚筒,火煺炒蛋,干貝豬肉蒸水蛋 & 薑蔥雞翼。

1 則留言:

倉海君 說...

貓爺,你屋企係癲架!