2009年3月16日星期一

I am 100% HKnese

關於港男和港女這個topic,曾經有一時三刻有興趣發表一下意見...
結果最後都只是和朋友在飯聚時閒聊了一會而已 (針對性地以pt to pt 方式)~

其實到現在,我都唔知咩叫「港男」「港女」呢~
What's the definition and why?
For what ? 交友時用架 ? 定係談戀愛時用架 ? (有冇好心人可以解釋下~ 謝謝)

雖然網上貼了很多圖 (但字體太細,看不到) ,星期日檔案又做了2集,但到現在仍然都係一頭霧水。究竟係我理解能力退步左,定係我未曾進化,而現在這些詞彙進步得太快,我追趕唔切~
Anyways,我不會深究別人怎樣標籤我 ? (其實有冇人真係咁無聊呢~?!)
如果有人硬要替我貼上標籤...fine~
我只能說 : I was born in HK. I am 100% HKnese.
再多少少既解釋係 : 大爺我性格行為係港男,性別係港女... 完~ ^^

好文推介 :

Kursk - 好好笑咩? 再思港男"問題"

原來兩性關係既發展係關社經問題的事,真的值得深思~
另對此comment 比較有興趣 : @bigbrother1984 - 公屋长大的适婚女性100个里面恐怕不超过5个会肯和一个将来要和她继续住公屋的男性结婚了。
妄想以為個個可以嫁個有錢人,這才是問題。不記得是否施老闆說的,香港個個人都要買樓先結婚,冇搞到美國咁有次按風暴都算好彩。(其實,問題只是變成結婚越來越少越來越遲吧)


只想問住公屋有問題嗎~ ? 應該沒的吧!
另結婚買樓,應該不關「妄想以為可以嫁個有錢人」的事吧,而是婆媳及夫婦關係的問題~


方潤 - 港男簡直就像弱智兒童/傷殘人士般
小小大力 -
港男
kykykyky -
星期日檔案很成功
拜物小組 -
港女之誕生 港男與電車男

沒有留言: